gerardvanderwerf.reismee.nl

Hospitaleren 4

Het is inmiddels donderdag en ben al een beetje aan het voorbereiden voor het vertrek van morgen.

Het is weer goed geweest om hier te zijn, de laatste dagen wordt het aantal pelgrims wat minder, gisteren maar 135, maar we hebben ook wel 230 gehad. Het weer was prima gedurende deze 2 weken, gisteren wat motregen..

begin deze week viel er een vrouw op de trap en kwam met een pijnlijke arm naar beneden, eerst ijs er op maar de pijn was hevig. 112 werd gebeld en er kwam een ambulance. In het ziekenhuis van Pamplona bleek een dubbele breuk, einde camino! Voor haar en haar man wachtte een lange busreiziger naar Murcia in het zuiden.

Verder kwamen er groepen, die gereserveerd hadden uit Polen en Korea en vele fiets pelgrims.

Vanmiddag nog pelgrims ontvangen en morgen weer uitzwaaien en dan geven we de zaak morgen om 11 uur over aan onze opvolgers. Na een gezamenlijke maaltijd vertrek ik richting Nederland en bezoek in de buurt van Lourdes nog pelgrims vrienden die ik sinds 1998 op de camino leerde kennen

fijn om weer naar huis te gaan, straks nog even FaceTimen met Truus en Demian die haar steeds bezoekt als hij geen colleges heeft in Maastricht woont hij tijdelijk in Amersfoort.

tot ziens in Nederland

Sandra

Geniet van je laatste dag en goede reis terug!

GerAnbergen

ik denk dat je het heel fijn hebt gevonden,ondanks het missen van de oude ploeg.
gode terugreis en een welkom thuis.

johan

goede reis naar huis en welkom thuis

Inge Egmond

?? bel je als je terug bent