gerardvanderwerf.reismee.nl

Afscheid nemen

Ja, het was gisteravond dus afscheid nemen van de collega's die niet om 6 uur de herberg moesten openen. Dat deden Inge en Thea mijn collega's die een kame naast me hadden en die me regelmatig wakker maakten door een harde bons op de deur zodat ik meteen rechtop in bed zat want de wekker hoorde ik niét goed want ik had mijn gehoorapperaat, mijn stereo, niet aan.

Jeb fijn met iedereen gewerkt, het was een goede fijne ploeg mensen die stuk voor stuk alles aanpakten. Dus hulde voor allen.

Ik werd dus na een voor mij emotioneel afscheid uitgezwaaid door Inge en Thea die zelfs nog een filmpje van mijn vertrek maakte.

Het is toch nog een hele reis die voorspoedig verliep, slechts een keer voorbij Bordeau was er een file i.v.m een ongeval. Het weer werd gelijdelijk aan slechter en bij aankomst in Chartres regende het. Ik overnacht in de jeugdherberg en heb na inschrijving de kathedraal bezocht en later de mis nog bijgewoond. Het schiet aardig op met de restauratie die door het rijk wordt betaald, de kerk is dan ook van hen!

Morgen om 7 uur ontbijt en om 7.30 uur vertrek ik, de laatste etappe waarbij ik nog even aanga bij Cor, waarmee ik vele jaren heb gehospitaleerd.

Lieve, beste lezers, dit is voorlopig einde verhaal!

Groet vanuit Chartres, waar op de TV het voetbal wordt uitgezonden.