gerardvanderwerf.reismee.nl

Roncesvalles,,,

Ja, het is me weer gegeven, dankzij de hulp van mijn schoonzus, op weg te gaan naar Roncesvalles. Na een overnachting in een pelgrimsherberg in Ausy en een in Lourdes, waar ik oude vrienden bezocht, ging ik vrijdagochtend, ik had me verslapen, op weg naar Roncesvalles.

Daar gebeurt van alles. Een oude Vrouw uit Kroatië kon nauwelijks lopen. We lieten haar een extra nacht blijven. Toen ging ze de volgende ochtend met de bus.

De hele wereld loopt weer, elke dag wel Australiers. Het is inmiddels zondagochtend. We hebben de boel weer schoon en gaan aan de koffie.

Tot de volgende keer!

Reacties

Reacties

René

Geniet er van pa!!

Els en Rob

Fijn om weer je enthousiaste verhaal te lezen Gerard. Geniet ervan en lieve groet van je vrienden uit Hoogland

Piet van Vonderen

Hoi Gerard ga je morgen zondag of maandag weer terug.
Kort maar krachtig! Het zal je weer goed gedaan hebben!

Ik wens een goede reis,wees voorzichtig in Franrijk het is er erg druk!!! en graag tot ziens eind juli in Olst.

Piet

Ger Anbergen

Hoi Gerard,

Fijn dat je weer hebt genoten om daar te zijn.
afscheid genomen van al het goede wat je daar hebt ondervonden.vooral liefde en vriendschap.
Toch ook goed om te lezen dat je het weer fijn vindt om naar Truus te gaan.
Hartelijke groeten,
Ger.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!